Telefoon020 - 8890321
aangesloten bij

13-daagse autorondreis “Tirol, Karinthië en Salzburgerland”

Een gevarieerde reis door drie provincies in Oostenrijk: Tirol, Karinthië en Salzburgerland. Ontdek, ervaar en geniet van al het moois dat Oostenrijk te bieden heeft.

Tijdens deze gevarieerde reis van dertien dagen verblijft u in vier kleinschalige accommodaties met een familiaire sfeer en een gastvrije gezelligheid. De ligging is in of nabij een klein dorp met een gemoedelijke uitstraling. In het prachtige berglandschap, bij de heldere meren en in de rustieke dalen zijn diverse activiteiten te ondernemen voor jong en oud. Proef de regionale specialiteiten, ervaar de charme en beleef het eigen karakter van iedere provincie.

Deze rondreis in Oostenrijk is een ideale manier om het afwisselende landschap te ontdekken, dorpen en steden te bezoeken en ontspanning en inspanning met elkaar te combineren.

De hoogtepunten van deze reis zijn:

* Stubaital, één van de mooiste dalen
* Innsbruck, de hoofdstad van Tirol
* het veelzijdige Zillertal in Tirol
* de Presseggersee, één van de warmste meren
* de bergwereld van het Glemmtal

Programma

Dag 1 t/m 4
Dag 4 t/m 7
Dag 7 t/m 10
Dag 10 t/m 13

Dag 1 t/m 4 Neustift im Stubaital – ca. 910 km vanaf Utrecht

Deze veelzijdige autorondreis door Oostenrijk begint met een verblijf in Neustift, één van de typische Tiroolse dorpjes in het Stubaital. In het centrum van Neustift ligt het Sportpension Elisabeth waar u drie nachten verblijft. Gastvrijheid en persoonlijkheid staan voorop in dit verzorgde en gemoedelijk pension met twaalf kamers. Na een heerlijk uitgebreid ontbijt kunt u het Stubaital gaan verkennen. De Stubai Supercard is inbegrepen tijdens uw verblijf en biedt veel voordelen zoals gratis gebruik van diverse kabelbanen.

De Grawa waterval bij Neustift is met 85 meter de breedste waterval van Oostenrijk en biedt een buitengewoon natuurschouwspel in het Stubaital. Behalve talloze wandelpaden is er ook een uitgebreid netwerk van fietspaden zodat er voor iedereen een passende route is. Vanaf het bergtopplatform ‘Top of Tyrol’ bij de Stubaier gletsjer (3.210 m) is er een bijzonder mooi uitzicht. Met de Stubaitaltram rijdt u van het Stubaital tot direct in het centrum van Innsbruck. In de hoofdstad van Tirol staan wereldberoemde historische symbolen zij aan zij met moderne architectuur, een fascinerende mix.

Reisinformatie

Verblijf

6 overnachtingen o.b.v. logies & ontbijt en
6 overnachtingen o.b.v. halfpension.
Deze reis is exclusief de lokale belastingen en een annulerings- en/of reisverzekering.
Vraag een offerte op maat aan indien u met kinderen reist en/of de reis wilt aanpassen.

Verblijf

Dag 1 t/m 4

Sportpension Elisabeth – Neustift – Tirol

dag 4 t/m 7

Landhaus Alpenherz – Aschau im Zillertal – Tirol

Dag 7 t/m 10

Gästehaus Pernull – Hermagor – Karinthië

dag 10 t/m 13

Hotel Eggerhof – Saalbach – Salzburgerland

Foto's

Prijzen & Reserveren

Beoordelingen

Hotels liggen op goede loopafstand. Zeer gevarieerd. Van groot tot klein. Vriendelijke mensen.
Anoniem
Wij hebben genoten van deze rondreis door het mooie Oostenrijk. De reis zoals op de site vermeld, ging voor ons niet helemaal lukken in de periode die we hadden aangegeven, maar Sunna Travel heeft dat fantastisch opgelost, door de reis enigszins om te draaien en één accommodatie te vervangen. Alle accommodaties waren keurig netjes, goed ontbijt, goede service. Juist de afwisseling van de accommodaties en de streken heeft ons verrast. Dit was onze eerste rondreis, maar zeker voor herhaling vatbaar....
P.G.M. Zalm
Dankzij de reisinformatie gingen wij goed voorbereid op reis. De locaties waar wij verbleven lagen centraal voor uitstapjes en bezienswaardigheden. Wij werden overal vriendelijk en gastvrij ontvangen. De kamers waren ruim en schoon, de bedden waren goed. Het ontbijt was op iedere locatie voldoende en gevarieerd. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. ...
L.P. Tetenburg e/v Groothuizen
Een prachtige rondreis met 4 goede tot hele goede accommodaties. De kamers waren ruim, mooi en schoon en sommige met een schitterend uitzicht. ...
JJF Hollak
Een geweldige vakantie in het prachtige oosterijk
AGEM Sommeren
Top vakantie gehad. Wij zijn verrast door de mooie omgevingen en prima locaties die door Sunna travel zijn geselecteerd. Bij alle drie de adressen waar wij geweest zijn werden wij zeer vriendelijk ontvangen en voelde wij ons klant. Van de gratis diensten ( bus, liften. Ect) hebben wij dankbaar gebruik gemaakt....
D Brouwer
Zeer geslaagd!
A Arnst
Zeer behulpzaam en snelle reacties tijdens het plannen van de reis. Perfecte beschrijving en tips voor de diverse verblijven.
G Pijcke
Mooie reis met goede hotels. Teveel mooie uitjes om alles te zien en mee te maken. Echt meer dan de moeite waard.
J.E. Rijt
Mooie rondreis met duidelijke beschrijvingen en tips. Op 3 bestemmingen van de Sommercard gebruik gemaakt. Enthousiaste pension/hoteleigenaren.
Alle overnachtingsadressen staan vast, dus geen gezoek. Weinig stress. Zouden het zo weer doen.
bj braad
Oostenrijk ontdekken in een korte tijd is mogelijk met deze reis. Het reizen naar het volgende hotel is fantastisch omdat je onderweg al veel mooie landschappen ziet. De afstanden tussen de hotels niet groot zijn waardoor je niet vermoeid aankomt op de volgende bestemming. De dag van aankomst de omgeving verkennen en de volgende dag van alles ondernemen. Wij vonden het ideaal. Kortom een heel geslaagde vakantie....
D Vos
Fantastisch mooie reis door Oostenrijk. Goede Gasthofe. We reisden met de hond deze werd ook overal van harte welkom geheten. Echt een aanrader!! ...
WT Voorham - van der Plas
Super goede georganiseerde reis! Hebben ons goed vermaakt. De locaties waren mooi en de hotels netjes in orde!
Anoniem
Fantastische accomodaties, goed afgestemde rondreis om veel te zien van Oostenrijk.
E.C.M. Lambrechts
Dit was echt een geweldige reis met top verblijven op toplocaties. Zeker een aanrader
PJ Westelaken
We hebben een heerlijke vakantie gehad,mooie plekken gezien. De hotels /gasthausen, waren stuk voor stuk prima in orde. Lekker ontbijt,schoon,vriendelijk. We raden deze reis zeker aan!!...
Anoniem
Goede en mooie rondreis gehad in Oostenrijk, prima accommodaties, veel informatie gekregen. De reisafstanden onderling zijn goed te doen. Mooi van bed and breakfast beginnen en eindigen in top hotel. Iedereen was zeer gastvrij in de accommodaties.

E Smeenk
We hebben erg genoten van de verschillende locaties die we bezocht hebben. De kamers waren goed en netjes. Het ontbijt was overal goed. De eigenaren waren allemaal vriendelijk en behulpzaam....
GH Wolf
Ipv 4 stops hebben wij 3 stops gemaakt tijdens deze reis. Dat gaf ons meer tijd om de omgeving te leren kennen. Uitstekend geregeld Claudia!
Oostenrijk is prachtig, deze rondreis laat een klein maar mooi deel zien. Wij hebben genoten!
P.C.C.M. Dongen
We hebben een supervakantie gehad in Oostenrijk. Helaas was voor mij de hoogte van de bergen té... De rest van het gezin heeft met volle teugen genoten van wat Oostenrijk te bieden had en heeft.. Aardige mensen, goede hotels, heerlijk eten en prachtige uitzichten. ( als je durft te kijken) ;) ...
Anoniem
Een prachtige rondreis om veel verschillende plekken in Oostenrijk te bezoeken. Er is veel informatie beschikbaar over de accomondaties en het gebied. Er worden leuke tips gegeven voor activiteiten. Vaak zat er ook een pas bij, waardoor je gratis gebruik kon maken van skiliften en andere faciliteiten in de buurt. Erg fijn! Sunna travel is erg flexibel en kan meedenken om de reis naar wens aan te passen. ...
M Kool-Oudijk
Hallo allemaal. Wij zijn net terug van een 13-daagse Oostenrijk met verblijf in verschillende hotels. Alles was prima geregeld en we zijn begonnen in Tieflehen, hotel Gundof in het Pitztahl. Medewerkers aardig en behulpzaam, hotelkamer prima en het eten erg goed. Riflsee en Gletsjer zijn aan te bevelen. Het hotel ligt weliswaar aan de doorgaande weg, maar er is geen echte overlast.
Etappe 2 leidde naar Neustift, hotel Augarten in het Stubaiertal. Wat kleiner maar gezellig en met voldoende faciliteiten maar helaas ligt dit hotel pal aan een drukke weg. Behoorlijk lawaaiig dus en de keuze voor een kamer aan de achterkant lijkt het overwegen waard. Bergbahn op een steenworp afstand. Plus: Paragliden is mogelijk en Fieberbrunn goed vertrekpunt voor uitdagende wandelingen. Tram vanuit Fulpmes naar Innsbruck leuk om te doen. Panoramablick Pillers ook even meepakken, zou ik zeggen.
Afsluitend, hotel Großlehen in Fieberbrunn. Ik zal het maar gelijk verklappen: Schitterende plek en fantastisch hotel. We kregen direct een upgrade naar de benedenverdieping van een mooi huis vlak naast het hotel. Erg aardige mensen daar. Fantastisch eten en een schitterende wellness. Hier komen we graag een keer terug!

Samengevat zijn we dus erg tevreden en hebben we een prima vakantie gehad.
H Mondeel
4 sterren reis voor 3 sterren prijs.
Anoniem
Uitstekend, we hebben erg genoten!
Wat een mooie reis! Er is goed naar onze wensen geluisterd en we hebben het super gehad. Goeie reis app waarin veel tips stonden. Volgend jaar weer via Sunna!!...
D Wellink
Van het begin tot het eind was alles goed geregeld en heel duidelijk
M Zwart
Prachtige rondreis met goed uitgekozen Hotel/Pensions, ontzettend veel gezien en gedaan.
G Grevelink
We hebben een heerlijke vakantie gehad, voldoende variatie in de gebieden en slaaplocatie Waar het allerlaatste hotel er wel met kop en schouders bovenuit stak.
Maar alles was goed geregeld, geen enkel minpuntje kunnen we bedenken bij onze heerlijke vakantie.
Ik denk dat we nog heel vaak richting Oostenrijk op vakantie zullen gaan.
A.T.J.M. Renkens
We hebben genoten van een mooie reis met fijne locaties. Afwisselend. De informatie om qua mogelijkheden en informatie was heel fijn en uitgebreid. Het enige wat tegenviel was pension Dorfplatzl in Pitztal. Aardige gastvrouw, maar een oubollige, donkere kamer. Te duur volgens ons en niet voor herhaling vatbaar. ...
PMM Hoeijmakers
Mooie reis door Oostenrijk. Goede balans tussen aantal dagen op locatie en het tussen de locaties reizen. Afstanden tussen de locaties prima. Accomodaties waren geweldig! Veel gezien en gedaan. Echte aanrader. Wij zijn Oostenrijk fan geworden....
M.J.L. Hoogboom
Prachtige reis, veel natuurschoon gezien. goede hotels en erg vriendelijk personeel.
Anoniem
we hebben erg genoten van onze 1e vakantie in oostenrijk ...we hadden 4 verschillende accomadaties en elke had zijn eigen charme, avondeten in 2 hotels waren uitstekend...mensen zijn erg vriendelijk ... voor herhaling vatbaar...
D Stelt
Heerlijke vakantie gehad. Alles was goed geregeld en de pensions / hotels waren prima.
Anoniem
Rondreis is het geheel was goed verzorgd. Accomodaties waren uitstekend. Vriendelijke ontvangst, ontbijt was bij alle vier de accomodaties uitstekend....
C.B. Hienkens
Meer reviews

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws?